Kasownik Błędów Usterek Mercedes Euro 6
Kasownik Błędów Usterek Mercedes Euro 6 z funkcją wyłączania ograniczenia mocy.
Przedmiotem sprzedaży jest Kasownik błędów / usterek do pojazdów ciężarowych marki Mercedes Euro 6 Produkowanych od 2014 do dziś
Prezentowany Kasownik jest urządzeniem samodzielnym, jego obsługa jest bardzo prosta i szybka, po prostu:
-
Włącz zapłon (poczekaj kilka sekund aż "zegary wstaną")
-
Podłącz kasownik do gniazda diagnostycznego.
-
Zielona kontrolka zaczyna migać, poczekaj (kilkanaście sekund) aż zapali się na stałe.
-
Wyłącz zapłon i odłącz kasownik. To wszystko !
- Jeżeli jest potrzeba wyłączenia ograniczenia / zgaszenia kontrolki silnika pozostaw kasownik w gnieździe jeszcze przez 20 sekund, po 20 sekundach kontrolka znów zaczyna migać na zielono sygnalizując wykonywanie procedury wyłączania ograniczenia momentu obrotowego/prędkości.
Wszystkie nieaktywne usterki z obsługiwanych przez kasownik systemów zostały usunięte.
Systemy obsługiwane przez oferowany kasownik:
- ACM - Uzdatnianie Spalin
- EBS - System Hamulcowy
- ABS / ESP - System Hamulcowy
- APS - Wspomaganie elektryczno-hydrauliczne
- ASA - Dodatkowa oś skrętna
- ATA - System Alarmowy
- BESO - Wyłącznik akumulatorów
- CDS - Jednostka danych pojazdu
- CGW - Gateway
- CLCS - Zawieszenie Pneumatyczne
- COM - Interfejs Komunikacji
- CPC - Kontroler Napędu
- DCMD - Moduł drzwi kierowcy
- DCMP - Moduł drzwi pasażera
- EAPU - Wytwarzanie powietrza
- EIS - Blokada zapłonu
- HVAC - Ogrzewanie i klimatyzacja
- IAC - Klimatyzacja postojowa
- ICUC - Oprzyrządowanie - Zegary
- ITH - Ogrzewanie pomocnicze
- MCM - ECU Silnika
- MPC - System Laneguard
- MSF
- PPC - Sterowanie mocą
- RCM - Retarder
- RDF - Radara
- RPS - Sterowanie akumulatorów
- SAS - Czujnik Skrętu kierownicy
- SCA - Moduł Kabiny
- SCH - Interfejs Nadwozia
- SSAM - Podstawowy moduł kabiny
- TCM - Skrzynia biegów
- TCO - Tachograf
- TPM - System Kontroli Ciśnienia w ogumieniu
- VRDU - Systemy asysty kierowcy
- Wszystkie systemy są obsługiwane
Obsługiwane modele:
-
Actros MP IV Euro 6
-
Atego Euro 6
- Arocs Euro 6
Kasownik obsługuję specjalną procedurę wyłączania ograniczenia momentu obrotowego i ograniczenia prędkości po awarii układu oczyszczania spalin. Po wykonaniu procedury resetowane są wartości układu oczyszczania spalin, gaśnie kontrolka silnika oraz ciągnik wychodzi z trybu pełzania !
Kasownik posiada funkcję kontroli poprawności połączenia z pojazdem. W razie wykrycia uszkodzenia na sieci diagnostycznej informuję o tym czerwoną kontrolką Dzięki temu masz pewność że niechciane błędy zostały usunięte !
FAQ:
-
Co to jest Kasownik Usterek?
Kasownik Usterek jest samodzielnym urządzeniem diagnostycznym, który podobnie jak tester diagnostyczny pozwala usunąć (skasować) nieaktywne kody usterek z elektronicznych systemów pojazdów ciężarowych.
-
Dla kogo Kasownik Usterek?
Po prostu dla każdego kierowcy TIR który na co dzień boryka się z sporadycznymi usterkami.
-
Jak długo trwa kasowanie usterek?
Czas kasowania usterek jest zależny od marki pojazdu. W ciężarówkach Daf Euro jest to czas około 40 sekund.
-
Czy ten Kasownik usuwa aktywne kody błędów ?
Aktywne kody błędów nie mogą zostać usunięte przez kasownik ani żaden inny tester diagnostyczny. Należy w pierwszej kolejności usunąć usterkę potem skasować błąd.
-
Czy ten Kasownik usuwa błędy "po magnesie" ?
Tak.
-
Czy ten kasownik usuwa ograniczenie mocy po awarii "AdBlue"?
Tak.
- Jakie są zalety Kasownika "z kablem" w porównaniu do wersji kieszonkowej?
W przypadku Kasownika "z kablem" istnieje możliwość łatwej wymiany adaptera w przypadku wyłamania pinu we wtyku OBD.
Zakres dostawy:
- MBcomER_E6_CL - Kasownik Błędów Usterek dla Mercedes Euro 6 z Adapterem OBD Czerwony - 1 sztuka
Made in Poland / Gwarancja 24 Miesiące