Kasownik Błędów Usterek dla Man® Euro 6 TG3 TGX TGS TGL TGM
Kasownik Błędów Usterek dla Man® TG Trzeciej generacji, TG3 wszystkie modele produkowane od 2020 roku do dziś.
Przedmiotem sprzedaży jest Kasownik błędów / usterek do pojazdów ciężarowych marki Man® produkowanych od 2020 roku do dziś
Prezentowany Kasownik jest urządzeniem samodzielnym, jego obsługa jest bardzo prosta i szybka, po prostu:
-
Włącz zapłon (poczekaj kilka sekund aż "zegary wstaną")
-
Podłącz kasownik do gniazda diagnostycznego.
-
Zielona kontrolka zaczyna migać, poczekaj (kilkanaście sekund) aż zapali się na stałe.
-
Wyłącz zapłon i odłącz kasownik. To wszystko !
Wszystkie nieaktywne usterki z obsługiwanych przez kasownik systemów zostały usunięte.
Systemy obsługiwane przez kasownik Man:
- ECU Silnika (MD1) wraz z układem oczyszczania spalin (SCR / DPF)
- Centralny Komputer (CVM2)
- Układ hamulców (EBS 5)
- Układ Zawieszenie Pneumatycznego (ECAS)
- Skrzynia Automatyczna (TIPMAIC
- Układ Ogrzewania Postojowego (AWH)
- Moduł Drzwi Pasażera (DIOC)
- Moduł Drzwi Kierowcy (DIOD)
- System Wytwarzania Powietrza (EAM)
- Wspomaganie Elektro-Hydrauliczne (EAS)
- Moduł Parametrów (EIO1)
- Moduł (EIO3)
- Elektroniczny Hamulec Postojowy (EPB)
- Tylna Oś Skrętna (ESA)
- Retarder (EST 52)
- Moduł (FISC)
- Moduł Klimatyzacji (HVAC)
- Przyciski Infotainment (ICP)
- Pokrętło Infotainment (ICS)
- Tablica Wskaźników (INS)
- Zdalne Sterowanie (IRC)
- Moduły Lamp (LEDHL , LEDHR)
- System Utrzymywania Pasa (MFC)
- System Multimediów (MMT)
- System PTY
- Moduł Tylny (RIO)
- Radar (ROM2)
- Wyświetlacz Multimedialny (SD)
- Moduł SRRRh
- Moduł SRRRv
- Moduł Telematyki (TBM3)
- Moduł Kontroli Ciśnienia w ogumieniu (TPM)
- Moduł VCM
Obsługiwane modele:
-
TGX Euro 6 Step E
-
TGS Euro 6 Step E
-
TGL Euro 6 Step E
-
TGL Euro 6 Step E
-
Autobusy Man z Silnikiem Euro 6 Step E
Kasownik wyłącza ograniczenie mocy oraz tryb pełzania po awarii układu oczyszczania spalin w pojazdach z normą Euro 6 !
FAQ:
-
Co to jest Kasownik Usterek?
Kasownik Usterek jest samodzielnym urządzeniem diagnostycznym, który podobnie jak tester diagnostyczny pozwala usunąć (skasować) nieaktywne kody usterek z elektronicznych systemów pojazdów ciężarowych.
-
Dla kogo Kasownik Usterek?
Po prostu dla każdego kierowcy TIR który na co dzień boryka się z sporadycznymi usterkami.
-
Jak długo trwa kasowanie usterek?
Czas kasowania usterek jest zależny od marki pojazdu. W ciężarówkach Man® Euro jest to czas około 40 sekund.
-
Czy ten Kasownik usuwa aktywne kody błędów ?
Aktywne kody błędów nie mogą zostać usunięte przez kasownik ani żaden inny tester diagnostyczny. Należy w pierwszej kolejności usunąć usterkę potem skasować błąd.
-
Czy ten Kasownik usuwa błędy "po magnesie" ?
Tak.
-
Czy ten kasownik usuwa ograniczenie mocy po awarii układu SCR ?
Tak.
- Jakie są zalety Kasownika "z kablem" w porównaniu do wersji kieszonkowej?
W przypadku Kasownika "z kablem" istnieje możliwość łatwej wymiany adaptera w przypadku wyłamania pinu we wtyku OBD.
Zakres dostawy: McomER_TG3_CL - Kasownik Błędów Usterek Man z Adapterem OBD Niebieski 1 sztuka
Made in Poland / 24 Miesiące Gwarancji
Wszystkie nazwy produktów, loga, marki, i zarejestrowane znaki towarowe są własnością ich odpowiednich właścicieli. Wszystkie nazwy firm, produktów i usług użyte w tym dokumencie służą wyłącznie celom identyfikacyjnym.
Man® jest zarejestrowanym znakiem towarowym lub znakiem towarowym korporacji Man® w Unii Europejskiej i/lub innych krajach.